13.9 C
Oradea
14 iunie 2024
spot_img

Tentativă de fraudă în numele Electrica Furnizare. Ce trebuie să faci dacă primești acest mesaj pe telefon

- Publicitate -spot_img
- Publicitate -spot_img
- Publicitate -spot_img

Electrica Furnizare a anunțat, la finalul acestei săptămâni, printr-un comunicat, existenţa unor tentative de fraudă prin mijloace de plată electronice ce constau în transmiterea de notificări către clienţi, prin aplicaţii de mesagerie sau SMS, cu privire la deconectarea de la reţeaua de energie pe motiv de neplată, oamenii fiind îndemnaţi să acceseze un link pentru a plăti soldul care a rămas neachitat.

„Electrica Furnizare se delimitează de orice mesaj trimis clienţilor săi care îndeamnă la efectuarea plăţii prin accesarea de link-uri. Electrica Furnizare nu a solicitat şi nu va solicita, prin intermediul aplicaţiilor de mesagerie şi/ sau SMS, realizarea de plăţi prin accesarea de link-uri, compania încurajând clienţii să utilizeze canalele oficiale de plată, cunoscute şi promovate constant în rândul acestora: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agenţiile şi sucursalele băncilor partenere, punctele de plată Paypoint, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, serviciul Westaco Express”, a transmis compania.

Pentru a evita să devină victime ale unui fraude prin mijloace de plată electronice, Electrica Furnizare le recomandă clienţilor săi:  să nu ia în considerare şi să nu acceseze link-uri de plată sugerate în comunicări transmise via aplicaţii de mesagerie şi/sau SMS și să nu introducă date cu caracter personal sau să efectueze plăţi în pagini nesecurizate. 


- Publicitate -spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Urmărește-ne pe...

- Publicitate -spot_img

Ultimele Știri

Tentativă de fraudă în numele Electrica Furnizare. Ce trebuie să faci dacă primești acest mesaj pe telefon

- Publicitate -spot_img
- Publicitate -spot_img

Electrica Furnizare a anunțat, la finalul acestei săptămâni, printr-un comunicat, existenţa unor tentative de fraudă prin mijloace de plată electronice ce constau în transmiterea de notificări către clienţi, prin aplicaţii de mesagerie sau SMS, cu privire la deconectarea de la reţeaua de energie pe motiv de neplată, oamenii fiind îndemnaţi să acceseze un link pentru a plăti soldul care a rămas neachitat.

„Electrica Furnizare se delimitează de orice mesaj trimis clienţilor săi care îndeamnă la efectuarea plăţii prin accesarea de link-uri. Electrica Furnizare nu a solicitat şi nu va solicita, prin intermediul aplicaţiilor de mesagerie şi/ sau SMS, realizarea de plăţi prin accesarea de link-uri, compania încurajând clienţii să utilizeze canalele oficiale de plată, cunoscute şi promovate constant în rândul acestora: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agenţiile şi sucursalele băncilor partenere, punctele de plată Paypoint, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, serviciul Westaco Express”, a transmis compania.

Pentru a evita să devină victime ale unui fraude prin mijloace de plată electronice, Electrica Furnizare le recomandă clienţilor săi:  să nu ia în considerare şi să nu acceseze link-uri de plată sugerate în comunicări transmise via aplicaţii de mesagerie şi/sau SMS și să nu introducă date cu caracter personal sau să efectueze plăţi în pagini nesecurizate. 


- Publicitate -spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Urmărește-ne pe...

- Publicitate -spot_img

Ultimele Știri

Tentativă de fraudă în numele Electrica Furnizare. Ce trebuie să faci dacă primești acest mesaj pe telefon

Electrica Furnizare a anunțat, la finalul acestei săptămâni, printr-un comunicat, existenţa unor tentative de fraudă prin mijloace de plată electronice ce constau în transmiterea de notificări către clienţi, prin aplicaţii de mesagerie sau SMS, cu privire la deconectarea de la reţeaua de energie pe motiv de neplată, oamenii fiind îndemnaţi să acceseze un link pentru a plăti soldul care a rămas neachitat.

„Electrica Furnizare se delimitează de orice mesaj trimis clienţilor săi care îndeamnă la efectuarea plăţii prin accesarea de link-uri. Electrica Furnizare nu a solicitat şi nu va solicita, prin intermediul aplicaţiilor de mesagerie şi/ sau SMS, realizarea de plăţi prin accesarea de link-uri, compania încurajând clienţii să utilizeze canalele oficiale de plată, cunoscute şi promovate constant în rândul acestora: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agenţiile şi sucursalele băncilor partenere, punctele de plată Paypoint, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, serviciul Westaco Express”, a transmis compania.

Pentru a evita să devină victime ale unui fraude prin mijloace de plată electronice, Electrica Furnizare le recomandă clienţilor săi:  să nu ia în considerare şi să nu acceseze link-uri de plată sugerate în comunicări transmise via aplicaţii de mesagerie şi/sau SMS și să nu introducă date cu caracter personal sau să efectueze plăţi în pagini nesecurizate. 


LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Urmărește-ne pe...

- Publicitate -spot_img

Ultimele Știri

Tentativă de fraudă în numele Electrica Furnizare. Ce trebuie să faci dacă primești acest mesaj pe telefon

Electrica Furnizare a anunțat, la finalul acestei săptămâni, printr-un comunicat, existenţa unor tentative de fraudă prin mijloace de plată electronice ce constau în transmiterea de notificări către clienţi, prin aplicaţii de mesagerie sau SMS, cu privire la deconectarea de la reţeaua de energie pe motiv de neplată, oamenii fiind îndemnaţi să acceseze un link pentru a plăti soldul care a rămas neachitat.

„Electrica Furnizare se delimitează de orice mesaj trimis clienţilor săi care îndeamnă la efectuarea plăţii prin accesarea de link-uri. Electrica Furnizare nu a solicitat şi nu va solicita, prin intermediul aplicaţiilor de mesagerie şi/ sau SMS, realizarea de plăţi prin accesarea de link-uri, compania încurajând clienţii să utilizeze canalele oficiale de plată, cunoscute şi promovate constant în rândul acestora: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agenţiile şi sucursalele băncilor partenere, punctele de plată Paypoint, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, serviciul Westaco Express”, a transmis compania.

Pentru a evita să devină victime ale unui fraude prin mijloace de plată electronice, Electrica Furnizare le recomandă clienţilor săi:  să nu ia în considerare şi să nu acceseze link-uri de plată sugerate în comunicări transmise via aplicaţii de mesagerie şi/sau SMS și să nu introducă date cu caracter personal sau să efectueze plăţi în pagini nesecurizate. 


LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Urmărește-ne pe...

- Publicitate -spot_img

Ultimele Știri