17.2 C
Oradea
14 iunie 2024
spot_img

Drumul Apusenilor a fost finalizat. Vezi cum arată

- Publicitate -spot_img
- Publicitate -spot_img
- Publicitate -spot_img

Cel mai spectaculos drum din județul Bihor, finalizat

Lucrările la Drumul Apusenilor, cel mai spectaculos drum din județul Bihor, au fost finalizate și recepționate. Vicepreședintele Consiliului Județean Bihor, Mircea Mălan, a susținut astăzi, 30 octombrie, o conferință de presă pe traseul drumului județean.

La conferința de presă au fost invitați domnii Cornel Popa și Pásztor Sándor, președinții Consiliului Județean Bihor în mandatul cărora a fost inițiat proiectul și au fost demarate lucrările. Au fost invitați, de asemenea, primarii unităților administrativ – teritoriale pe raza cărora trece traseul (Beiuș, Drăgănești, Curățele, Budureasa și Bulz) și consilierii județeni Toderici Mihai, Dan Bodea și Florin Oros.

Este un proiect foarte important pentru județul nostru din mai multe motive. Acest drum face legătura între două zone turistice importante, Valea Crișului Repede și Depresiunea Beiușului. De asemenea, pune în valoare câteva obiective turistice importante, de la Izvorul Minunilor și stațiunea Stâna de Vale, la cascadele minunate de pe marginea acestui drum, cum sunt Cascada Vălul Miresei, Cascada Iadolina, dar și Barajul Leșu. Mulți dintre cei care vin aici cu siguranță vor investi în această zonă turistică importantă a județului nostru”, a precizat Mircea Mălan, vicepreședintele Consiliului Județean Bihor.

Traseul Drumului Apusenilor din județul Bihor are o lungime totală de 56,3 kilometri și cuprinde trei sectoare de drumuri județene: (1) DJ 764A Beiuș – Stâna de Vale, în lungime de 26,16 km, (2) DJ 108J Stâna de Vale – Remeți, în lungime de 17,215 km și (3) DJ 108K Remeți – limită județ Cluj, în lungime de 12,893 km.

Vă reamintim că lucrările la DJ 108K, sectorul de 12,9 kilometri, au fost finalizate și recepționate în august 2021.

Când am inițiat acest proiect, aveam în vedere punerea în valoare a ceea ce Dumnezeu ne-a lăsat în județul Bihor și împrejurimi și de care nu ne puteam bucura fără o infrastructură rutieră satisfăcătoare. I-am invitat la Bihor pe toți ceilalți cinci președinți de consilii județene din regiune să negociem banii europeni și am ajuns la concluzia că cel mai potrivit este să ne apucăm de lucru, după ce am stabilit fiecare segmentele de drum din județul nostru”, a punctat Cornel Popa, fost președinte al Consiliului Județean Bihor în perioada 2012 – 2016.

Pásztor Sándor, președinte al CJ Bihor în mandatul 2016 – 2020, a adăugat:Eu cred că este un exemplu de normalitate și consens pentru toată țara, pentru că șase județe au reușit să dea mâna și să creeze un coridor prin care se leagă unul de celălalt. Noi când am predat ștafeta era undeva la 35% realizat. Legat de Barajul Leșu din zonă, precizez că este pe locul doi pe lista barajelor care ar urma să fie finanțate prin PNRR.”

Proiectul „Traseul Regional Transilvania Nord, Drumul Apuseni” a fost finanțat prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020. Valoarea totală a contractelor de finanțare pentru cele trei tronsoane este de 182.258.822 lei, inclusiv TVA, iar valoarea totală a contractelor de proiectare și execuție este de 162.299.489 lei, inclusiv TVA.

A fost un proiect dificil de realizat, pentru că s-au construit aici patru noi poduri, a fost nevoie de derocarea unor suprafețe întinse, de lucrări masive de consolidare pentru a asigura o infrastructură corespunzătoare și lucrări de siguranță” , a adăugat Mircea Mălan.

Proiectul a fost executat de asocierea de firme SC Drumuri Orășenești SA – lider, SC MBS Group SRL, SC Aquacons SRL și D`Agostino Angelo Antonio Construzioni Generali SRL.

- Publicitate -spot_img

3 COMENTARII

  1. Noa, clujenii și-or gătat porțiunea un pic mai repede decât noi.
    Dar o să vină, din spate, DJ 273 cu porțiunea aia demult restantă dintre Padiș și Ic Ponor, care, odată finalizată se duce prin DJ 108C și DJ 103H până-n Bologa și, ce să vezi, încă un Drumul Apusenilor.
    S-or bate satele de vacanță, stațiunile și proprietarii de pensiuni pe care din drumuri îi mai ”al Apusenilor” decât care…

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Urmărește-ne pe...

- Publicitate -spot_img

Ultimele Știri

Drumul Apusenilor a fost finalizat. Vezi cum arată

- Publicitate -spot_img
- Publicitate -spot_img

Cel mai spectaculos drum din județul Bihor, finalizat

Lucrările la Drumul Apusenilor, cel mai spectaculos drum din județul Bihor, au fost finalizate și recepționate. Vicepreședintele Consiliului Județean Bihor, Mircea Mălan, a susținut astăzi, 30 octombrie, o conferință de presă pe traseul drumului județean.

La conferința de presă au fost invitați domnii Cornel Popa și Pásztor Sándor, președinții Consiliului Județean Bihor în mandatul cărora a fost inițiat proiectul și au fost demarate lucrările. Au fost invitați, de asemenea, primarii unităților administrativ – teritoriale pe raza cărora trece traseul (Beiuș, Drăgănești, Curățele, Budureasa și Bulz) și consilierii județeni Toderici Mihai, Dan Bodea și Florin Oros.

Este un proiect foarte important pentru județul nostru din mai multe motive. Acest drum face legătura între două zone turistice importante, Valea Crișului Repede și Depresiunea Beiușului. De asemenea, pune în valoare câteva obiective turistice importante, de la Izvorul Minunilor și stațiunea Stâna de Vale, la cascadele minunate de pe marginea acestui drum, cum sunt Cascada Vălul Miresei, Cascada Iadolina, dar și Barajul Leșu. Mulți dintre cei care vin aici cu siguranță vor investi în această zonă turistică importantă a județului nostru”, a precizat Mircea Mălan, vicepreședintele Consiliului Județean Bihor.

Traseul Drumului Apusenilor din județul Bihor are o lungime totală de 56,3 kilometri și cuprinde trei sectoare de drumuri județene: (1) DJ 764A Beiuș – Stâna de Vale, în lungime de 26,16 km, (2) DJ 108J Stâna de Vale – Remeți, în lungime de 17,215 km și (3) DJ 108K Remeți – limită județ Cluj, în lungime de 12,893 km.

Vă reamintim că lucrările la DJ 108K, sectorul de 12,9 kilometri, au fost finalizate și recepționate în august 2021.

Când am inițiat acest proiect, aveam în vedere punerea în valoare a ceea ce Dumnezeu ne-a lăsat în județul Bihor și împrejurimi și de care nu ne puteam bucura fără o infrastructură rutieră satisfăcătoare. I-am invitat la Bihor pe toți ceilalți cinci președinți de consilii județene din regiune să negociem banii europeni și am ajuns la concluzia că cel mai potrivit este să ne apucăm de lucru, după ce am stabilit fiecare segmentele de drum din județul nostru”, a punctat Cornel Popa, fost președinte al Consiliului Județean Bihor în perioada 2012 – 2016.

Pásztor Sándor, președinte al CJ Bihor în mandatul 2016 – 2020, a adăugat:Eu cred că este un exemplu de normalitate și consens pentru toată țara, pentru că șase județe au reușit să dea mâna și să creeze un coridor prin care se leagă unul de celălalt. Noi când am predat ștafeta era undeva la 35% realizat. Legat de Barajul Leșu din zonă, precizez că este pe locul doi pe lista barajelor care ar urma să fie finanțate prin PNRR.”

Proiectul „Traseul Regional Transilvania Nord, Drumul Apuseni” a fost finanțat prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020. Valoarea totală a contractelor de finanțare pentru cele trei tronsoane este de 182.258.822 lei, inclusiv TVA, iar valoarea totală a contractelor de proiectare și execuție este de 162.299.489 lei, inclusiv TVA.

A fost un proiect dificil de realizat, pentru că s-au construit aici patru noi poduri, a fost nevoie de derocarea unor suprafețe întinse, de lucrări masive de consolidare pentru a asigura o infrastructură corespunzătoare și lucrări de siguranță” , a adăugat Mircea Mălan.

Proiectul a fost executat de asocierea de firme SC Drumuri Orășenești SA – lider, SC MBS Group SRL, SC Aquacons SRL și D`Agostino Angelo Antonio Construzioni Generali SRL.

- Publicitate -spot_img

3 COMENTARII

  1. Noa, clujenii și-or gătat porțiunea un pic mai repede decât noi.
    Dar o să vină, din spate, DJ 273 cu porțiunea aia demult restantă dintre Padiș și Ic Ponor, care, odată finalizată se duce prin DJ 108C și DJ 103H până-n Bologa și, ce să vezi, încă un Drumul Apusenilor.
    S-or bate satele de vacanță, stațiunile și proprietarii de pensiuni pe care din drumuri îi mai ”al Apusenilor” decât care…

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Urmărește-ne pe...

- Publicitate -spot_img

Ultimele Știri

Drumul Apusenilor a fost finalizat. Vezi cum arată

Cel mai spectaculos drum din județul Bihor, finalizat

Lucrările la Drumul Apusenilor, cel mai spectaculos drum din județul Bihor, au fost finalizate și recepționate. Vicepreședintele Consiliului Județean Bihor, Mircea Mălan, a susținut astăzi, 30 octombrie, o conferință de presă pe traseul drumului județean.

La conferința de presă au fost invitați domnii Cornel Popa și Pásztor Sándor, președinții Consiliului Județean Bihor în mandatul cărora a fost inițiat proiectul și au fost demarate lucrările. Au fost invitați, de asemenea, primarii unităților administrativ – teritoriale pe raza cărora trece traseul (Beiuș, Drăgănești, Curățele, Budureasa și Bulz) și consilierii județeni Toderici Mihai, Dan Bodea și Florin Oros.

Este un proiect foarte important pentru județul nostru din mai multe motive. Acest drum face legătura între două zone turistice importante, Valea Crișului Repede și Depresiunea Beiușului. De asemenea, pune în valoare câteva obiective turistice importante, de la Izvorul Minunilor și stațiunea Stâna de Vale, la cascadele minunate de pe marginea acestui drum, cum sunt Cascada Vălul Miresei, Cascada Iadolina, dar și Barajul Leșu. Mulți dintre cei care vin aici cu siguranță vor investi în această zonă turistică importantă a județului nostru”, a precizat Mircea Mălan, vicepreședintele Consiliului Județean Bihor.

Traseul Drumului Apusenilor din județul Bihor are o lungime totală de 56,3 kilometri și cuprinde trei sectoare de drumuri județene: (1) DJ 764A Beiuș – Stâna de Vale, în lungime de 26,16 km, (2) DJ 108J Stâna de Vale – Remeți, în lungime de 17,215 km și (3) DJ 108K Remeți – limită județ Cluj, în lungime de 12,893 km.

Vă reamintim că lucrările la DJ 108K, sectorul de 12,9 kilometri, au fost finalizate și recepționate în august 2021.

Când am inițiat acest proiect, aveam în vedere punerea în valoare a ceea ce Dumnezeu ne-a lăsat în județul Bihor și împrejurimi și de care nu ne puteam bucura fără o infrastructură rutieră satisfăcătoare. I-am invitat la Bihor pe toți ceilalți cinci președinți de consilii județene din regiune să negociem banii europeni și am ajuns la concluzia că cel mai potrivit este să ne apucăm de lucru, după ce am stabilit fiecare segmentele de drum din județul nostru”, a punctat Cornel Popa, fost președinte al Consiliului Județean Bihor în perioada 2012 – 2016.

Pásztor Sándor, președinte al CJ Bihor în mandatul 2016 – 2020, a adăugat:Eu cred că este un exemplu de normalitate și consens pentru toată țara, pentru că șase județe au reușit să dea mâna și să creeze un coridor prin care se leagă unul de celălalt. Noi când am predat ștafeta era undeva la 35% realizat. Legat de Barajul Leșu din zonă, precizez că este pe locul doi pe lista barajelor care ar urma să fie finanțate prin PNRR.”

Proiectul „Traseul Regional Transilvania Nord, Drumul Apuseni” a fost finanțat prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020. Valoarea totală a contractelor de finanțare pentru cele trei tronsoane este de 182.258.822 lei, inclusiv TVA, iar valoarea totală a contractelor de proiectare și execuție este de 162.299.489 lei, inclusiv TVA.

A fost un proiect dificil de realizat, pentru că s-au construit aici patru noi poduri, a fost nevoie de derocarea unor suprafețe întinse, de lucrări masive de consolidare pentru a asigura o infrastructură corespunzătoare și lucrări de siguranță” , a adăugat Mircea Mălan.

Proiectul a fost executat de asocierea de firme SC Drumuri Orășenești SA – lider, SC MBS Group SRL, SC Aquacons SRL și D`Agostino Angelo Antonio Construzioni Generali SRL.

3 COMENTARII

  1. Noa, clujenii și-or gătat porțiunea un pic mai repede decât noi.
    Dar o să vină, din spate, DJ 273 cu porțiunea aia demult restantă dintre Padiș și Ic Ponor, care, odată finalizată se duce prin DJ 108C și DJ 103H până-n Bologa și, ce să vezi, încă un Drumul Apusenilor.
    S-or bate satele de vacanță, stațiunile și proprietarii de pensiuni pe care din drumuri îi mai ”al Apusenilor” decât care…

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Urmărește-ne pe...

- Publicitate -spot_img

Ultimele Știri

Drumul Apusenilor a fost finalizat. Vezi cum arată

Cel mai spectaculos drum din județul Bihor, finalizat

Lucrările la Drumul Apusenilor, cel mai spectaculos drum din județul Bihor, au fost finalizate și recepționate. Vicepreședintele Consiliului Județean Bihor, Mircea Mălan, a susținut astăzi, 30 octombrie, o conferință de presă pe traseul drumului județean.

La conferința de presă au fost invitați domnii Cornel Popa și Pásztor Sándor, președinții Consiliului Județean Bihor în mandatul cărora a fost inițiat proiectul și au fost demarate lucrările. Au fost invitați, de asemenea, primarii unităților administrativ – teritoriale pe raza cărora trece traseul (Beiuș, Drăgănești, Curățele, Budureasa și Bulz) și consilierii județeni Toderici Mihai, Dan Bodea și Florin Oros.

Este un proiect foarte important pentru județul nostru din mai multe motive. Acest drum face legătura între două zone turistice importante, Valea Crișului Repede și Depresiunea Beiușului. De asemenea, pune în valoare câteva obiective turistice importante, de la Izvorul Minunilor și stațiunea Stâna de Vale, la cascadele minunate de pe marginea acestui drum, cum sunt Cascada Vălul Miresei, Cascada Iadolina, dar și Barajul Leșu. Mulți dintre cei care vin aici cu siguranță vor investi în această zonă turistică importantă a județului nostru”, a precizat Mircea Mălan, vicepreședintele Consiliului Județean Bihor.

Traseul Drumului Apusenilor din județul Bihor are o lungime totală de 56,3 kilometri și cuprinde trei sectoare de drumuri județene: (1) DJ 764A Beiuș – Stâna de Vale, în lungime de 26,16 km, (2) DJ 108J Stâna de Vale – Remeți, în lungime de 17,215 km și (3) DJ 108K Remeți – limită județ Cluj, în lungime de 12,893 km.

Vă reamintim că lucrările la DJ 108K, sectorul de 12,9 kilometri, au fost finalizate și recepționate în august 2021.

Când am inițiat acest proiect, aveam în vedere punerea în valoare a ceea ce Dumnezeu ne-a lăsat în județul Bihor și împrejurimi și de care nu ne puteam bucura fără o infrastructură rutieră satisfăcătoare. I-am invitat la Bihor pe toți ceilalți cinci președinți de consilii județene din regiune să negociem banii europeni și am ajuns la concluzia că cel mai potrivit este să ne apucăm de lucru, după ce am stabilit fiecare segmentele de drum din județul nostru”, a punctat Cornel Popa, fost președinte al Consiliului Județean Bihor în perioada 2012 – 2016.

Pásztor Sándor, președinte al CJ Bihor în mandatul 2016 – 2020, a adăugat:Eu cred că este un exemplu de normalitate și consens pentru toată țara, pentru că șase județe au reușit să dea mâna și să creeze un coridor prin care se leagă unul de celălalt. Noi când am predat ștafeta era undeva la 35% realizat. Legat de Barajul Leșu din zonă, precizez că este pe locul doi pe lista barajelor care ar urma să fie finanțate prin PNRR.”

Proiectul „Traseul Regional Transilvania Nord, Drumul Apuseni” a fost finanțat prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020. Valoarea totală a contractelor de finanțare pentru cele trei tronsoane este de 182.258.822 lei, inclusiv TVA, iar valoarea totală a contractelor de proiectare și execuție este de 162.299.489 lei, inclusiv TVA.

A fost un proiect dificil de realizat, pentru că s-au construit aici patru noi poduri, a fost nevoie de derocarea unor suprafețe întinse, de lucrări masive de consolidare pentru a asigura o infrastructură corespunzătoare și lucrări de siguranță” , a adăugat Mircea Mălan.

Proiectul a fost executat de asocierea de firme SC Drumuri Orășenești SA – lider, SC MBS Group SRL, SC Aquacons SRL și D`Agostino Angelo Antonio Construzioni Generali SRL.

3 COMENTARII

  1. Noa, clujenii și-or gătat porțiunea un pic mai repede decât noi.
    Dar o să vină, din spate, DJ 273 cu porțiunea aia demult restantă dintre Padiș și Ic Ponor, care, odată finalizată se duce prin DJ 108C și DJ 103H până-n Bologa și, ce să vezi, încă un Drumul Apusenilor.
    S-or bate satele de vacanță, stațiunile și proprietarii de pensiuni pe care din drumuri îi mai ”al Apusenilor” decât care…

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Urmărește-ne pe...

- Publicitate -spot_img

Ultimele Știri