16.1 C
Oradea
18 septembrie 2024
spot_img

FC Bihor, primele măsuri după problemele organizatorice de sâmbătă

- Publicitate -spot_img
- Publicitate -spot_img
- Publicitate -spot_img

Comunicat, către suporterii noştri!

În urma întârzierilor ce au avut loc sâmbătă la emiterea biletelor de acces pentru meciul disputat pe Stadionul Iuliu Bodola, dorim să ne cerem scuze față de suporteri noştri şi să explicăm motivele întârzierii deschiderii casei de bilete și a procedurii de emitere a acestora.

Cauza întârzierii

Întârzierea deschiderii casieriei din noua locație a fost cauzată de problemele neprevăzute cu conexiunea la internet. Aceste probleme au fost identificate și vor fi remediate în cursul zilei de azi, astfel încât să nu se mai repete pe viitor.

Noua Procedură de Emitere a Biletelor

Începând cu acest sezon, Clubul F.C. Bihor a implementat un sistem nou de emitere a biletelor, care permite suporterilor să își aleagă locurile dorite pe stadion până la cel mai mic detaliu, INCLUSIV IN ZIUA MECIULUI. Aceasta este o premieră pentru Stadionul Iuliu Bodola și a fost introdusă pentru a oferi cele mai bune condiții suporterilor noștri. Cu toate acestea, din dorința de a oferi această opțiune inclusiv în ziua meciului, s-au creat întârzieri neprevăzute.

Decizia inițială de a permite alegerea exactă a locului inclusiv în ziua meciului s-a dovedit a fi o greșeală, astfel că, ulterior, s-a optat pentru o metodă mai simplificată. Suporterii au avut opțiunea de a alege doar peluza sau sectorul preferat din Tribuna 1. Chiar și cu această modificare, deja era formată o coadă considerabilă, pe care nu am anticipat-o, având în vedere numărul mic de bilete vândute online și din ziua precedentă când casieria stadionul a fost deschisă nu mai puțin de 10 ore!

Măsuri Corective

Clubul F.C. Bihor a decis implementarea următoarelor măsuri corective pentru meciul următor cu FC Argeș, dar şi pentru celelalte meciuri:

Deschiderea a două casierii în ziua meciului, cu două ore înainte de începerea acestuia.

Încurajarea achizițiilor online și din timp prin oferirea de discounturi pentru biletele cumpărate online sau din timp.

Investiția în echipamente moderne de emitere și scanare a biletelor, similare celor folosite pe stadioanele din Superliga.

Simularea unor scenarii și efectuarea de teste înaintea meciurilor pentru a preveni situațiile neplăcute.

Suporterii care achiziționează bilete în ziua meciului vor putea alege doar sectorul dorit, fără posibilitatea de a alege rândul și scaunul.

Observând faptul că mare parte din suporterii care au achiziționat sâmbătă bilete de la casierie nu erau clar informați care este diferența dintre Peluze şi Tribuna 1, clubul F.C. Bihor va derula campanii periodice de informare privind configurația stadionului și accesul, pentru a clarifica diferențele între peluze și tribune.

    Concluzie

    Ne cerem încă o dată scuze pentru disconfortul creat și vă asigurăm că lucrăm intens pentru a îmbunătăți experiența suporterilor noștri. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru sprijinul acordat echipei noastre!

    - Publicitate -spot_img

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Urmărește-ne pe...

    - Publicitate -spot_img

    Ultimele Știri