Ediția din acest an a Oradea FestiFall a stabilit noi recorduri, atât în ceea ce privește numărul locațiilor, al scenelor, cât și al participanților. În perioada 11-13 octombrie, festivalul a adus în centrul orașului peste 105.000 de vizitatori din Oradea și din alte orașe din România, precum Cluj, Timișoara, Ploiești și Constanța.
Evenimentul a transformat Oradea într-o adevărată scenă culturală, cu activități organizate în 8 locații și pe 4 scene, una dintre ele fiind amplasată chiar pe râul Crișul Repede. De la concertele din Piața Unirii, la spectacolele de jazz pe strada Libertății și ritmurile electronice din Piața Ferdinand, orădenii și turiștii au avut parte de momente de neuitat. Show-ul de drone și spectacolul fabulos de pe apă au fost printre atracțiile principale, alături de o roată-carusel înaltă de 30 de metri.
Ediția din 2024 a marcat, de asemenea, un record în mediul online, conturile de social media ale festivalului având un reach de peste 1 milion de utilizatori și 600.000 de vizualizări pe Instagram. Pe TikTok, videoclipul de pe contul oficial @visit_oradea a adunat peste 330.000 de vizualizări.
Ofertele comerciale au fost la fel de impresionante, cu 97 de comercianți prezenți și 50 de standuri în cadrul pieței volante din Parcul 1 Decembrie. Participanții au putut savura preparate variate de la food trucks și baruri, dar și delicatese locale, iar atracțiile de agrement au completat atmosfera vibrantă.
Organizatorii festivalului, Primăria Oradea și Visit Oradea, mulțumesc partenerilor instituționali și comerciali pentru contribuția adusă la succesul evenimentului, dar și voluntarilor care, în număr de 113, au ajutat la buna desfășurare a festivalului.